BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Prijs "pakking" E46
Moderator: Moderator Team
Prijs "pakking" E46
Sinds kort verbruikt mijn mans auto 1 liter olie op 2000 km. We dachten dat het probleem bij een vorig onderhoud -toen lekte de wagen- was opgelost. Volgens jullie site is dit een gekend probleem bij dit type van wagen. Aangezien we in "crisis" zitten, vroeg ik mij af hoeveel dit grapje mij weer gaat kosten?
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: Prijs "pakking" E46
Olie verbruik kan een paar oorzaken hebben
Als je gelukt hebt zijn het de kleprubbers en dan ben je relatief veel geld kwijt.
Als je echt pech heb kan je de zuigers en de wanden ook nog aanpakken en dan ben je nog een kleine 700euro extra kwijt.
paar duizend euro is het al vlug.
Maar wat voor een motor is het ik heb regelmatig bij 6 cylinders 10w40 erop gegooid en dan was het verbruik vaak al stukken minder
Als je gelukt hebt zijn het de kleprubbers en dan ben je relatief veel geld kwijt.
Als je echt pech heb kan je de zuigers en de wanden ook nog aanpakken en dan ben je nog een kleine 700euro extra kwijt.
paar duizend euro is het al vlug.
Maar wat voor een motor is het ik heb regelmatig bij 6 cylinders 10w40 erop gegooid en dan was het verbruik vaak al stukken minder
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000