Page 1 of 1

Radio werkt niet (BMW Bavaria C Reverse II)

Posted: 02 Feb 2013 14:35
by StanvanBeek
Hallo,

Ik heb een probleem met de radio van mijn E30.
De radio werkt niet, maar het ledje op de radio knippert wel.
Heb de zekering op de radio nagemeten, deze is ook goed.
Als ik hem aanzet gebeurt er niets.
Wat kan dit zijn, heeft iemand hier ervaring mee?

Re: Radio werkt niet (BMW Bavaria C Reverse II)

Posted: 31 Mar 2013 08:46
by Rage
Misschien een contact los of gecorrodeerd aan de antenne zelf? Kan je wel een cassette afspelen?

Re: Radio werkt niet (BMW Bavaria C Reverse II)

Posted: 31 Mar 2013 08:47
by Rage
Zie nu pas dat je bericht van 2 maanden geleden is.

Re: Radio werkt niet (BMW Bavaria C Reverse II)

Posted: 31 Dec 2013 12:05
by StanvanBeek
De zekering achterop de radio springt telkens. Heb de radio aan een voeding buiten de auto gehangen en hier gebeurt precies hetzelfde. Geeft dus aan dat het waarschijnlijk niet de auto is die het probleem verzorgt.
Heb namelijk nu de radio uit mijn Golf erin gezet (een Pioneer van een jaartje of 2 oud) en deze werkt gewoon.
Heeft iemand hier ervaring mee?