De cabrio gaat vanaf volgende week in een garage staan zolang er geen zon schijnt en gaat na de zomer helemaal opgeknapt worden.
Het is een 320i geworden is een relatief aparte kleur en best veel opties en het belangrijkste op 1 roestplekje in de randen na is de koets gaaf en dat is als je het mij vraagt redelijk uniek bij de E36
Kleur is niet mijn meest favoriet maar lelijk vind ik het zeker weten niet de eigenlijke doorslag was dat ik de kleur nog nooit gehad heb

Uitvoering is ook wel leuk daar niet van.
Leder interieur ( helaas geen sport )
Elec schufkanteldak
uitgebreide boardcomputer
4x electrische ramen
m tech onderstel
hoofdsteunen achter
mistlampenen
abs
3 spaaks sportstuur
stuurbekrachteging
Voor een e36 dus redelijk vol en zeker voor een 91er is die erg vol opties
Verder is de auto echt helemaal standaard en dat was ook echt de bedoeling ik wou geen verprutste BMW en de auto heeft alleen een 325i einddemper en ik ben er nog niet helemaal uit of er 19jaar geleden wel een 2.0 in is gekomen.
Deze was namelijk kapot gelopen en vervangen voor een vanos motor maar wat het precies is weet ik dus nog niet maar op papier een 320i en hij is eigenlijk redelijk snel maar ik heb alweer enkele jaren geen 325i gereden en altijd langzame autos dus dan is 150pk natuurlijk ook wel heel wat.
Verder is de hele onderhoudshistory bekend en de boekjes zijn compleet wel moet ik nog even kijken of het ook allemaal wel redelijk klopt
Volgende week de mindere puntjes oplossen van de auto en rijden maar
En dan nu de fotos

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]