BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

storing in mijn bmw

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
gwesterhof
Neutraal
Type Auto: 318i

storing in mijn bmw

Post by gwesterhof »

hallo allemaal, ik heb een storing in mijn bmw 318i uit 2007 (e91).
de bc geeft aan dat het mistachterlicht kapot is maar deze brand gewoon.
tevens knipperen de richting aanwijzers heel snel, net of er een lampje stuk is. maar ook hier zijn alle lampje heel.
als ik op de foutmelding de knop van de bc indruk geeft hij de melding cc-id 116.
via google betekend dit.... indicator rear left failure (footwel module).

als ik de alarmlichten aan doe, knipperen ze wel normaal.

nu staat er een soortgelijk verhaal ergens op dit forum, en deze meneer geeft aan dat er waarschijnlijk een module kapot is. bij navraag kost deze inclusief inbouw 425 euro.

wie weet er misschien nog een andere oplossing? kan er bijvoorbeeld een module vaan de sloop in?
wie o wie kan mij helpen.
alvast heel erg bedankt

335i
Neutraal
Type Auto: 335i

Re: storing in mijn bmw

Post by 335i »

beste BMW rijders
ik wil iets mededelen,vandaag heb ik in de krant gelezen dat bmw (duitsland)tegen de 750duizend autos terug roepen ,probleem daarvan is de motormagament,bouwjaar tussen de 2007maart-2011juli
dat was al eerder gebeurd in U<S<A
mijn vraag en discussie waarom laat de media niets van horen
ik heb de zelfde probleem maar de bmw wil het niet toegeven,ik ga nogmaals aan de bel trekkn,laten we als bmw rijder gezamelijk naar duitsland om een verhaal tehalen :nou:
Post Reply

Return to “Algemeen”