BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Ideeën voor velgen en banden

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
muldereric
Neutraal
Type Auto: 316i (E46) '01

Ideeën voor velgen en banden

Post by muldereric »

Omdat ik nu reeds enkele jaren om de standaard stalen velgen+banden rijd en ik deze wel een beetje beu ben, wil ik graag over op lichtmetaal. Nu is er zo veel op de markt dat ik niet meer weet wat nu wel en niet goed is en waar ik op moet letten.
Tevens is mijn zicht op "mooie" velgen en banden vervuild door alle afzichtelijke dingen die ik op internet gezien heb.

Ik rijd in een Oriental Blue BMW 316i E46 uit 2001, wielsteek 5*120. Ik wil ook wel enigsinds comfortabel blijven rijden, dus ik wil graag bij maximaal 17" blijven.

Het zou fijn zijn als jullie wat input kunnen geven op mooie velgen en goede banden hierbij (niet al te duur) en tips voor websites waar ik eens kan kijken. Ik heb zelf wel gezocht, maar ben gewoon de draad helemaal kwijt en kan niet meer objectief zoeken :P

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Re: Ideeën voor velgen en banden

Post by 325i »

Als je niet gaat verlagen zou ik voor iets gaan wat een orginele LM velg is en daar is zat in te krijgen 17inch.
Wil je wat extremers en ook graag iets omlaag ziet iets in de richting van BBS RS erg vet uit

[imghttp://forum.e46fanatics.com/attachment.php?attachmentid=273552&d=1212552664][/img]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

Gewoon een paar ideeën wat naar mijn mening het dikste uitziet op een E46 alleen met een BBS velg of BBS achtige velg moet de auto naar mijn idee een stukje omlaag en idd het is iets minder comfort maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden en een echt goed onderstel is niet spijkerhard maar kost wel wat
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”