beste mensen.
Ik heb een vraag ik rijd een bmw 330ci uit 2001. Ik heb er electrisch verstelbare memory stoelen erin.
Alleen is er een probleempje, Nou meer een vraag. Het is namelijk zo de stoelen zijn al uit gezeten en versleten de bestuurders kant meer dat de andere maar toch. Ik heb al een nieuwe set stoelen nou is de vraag van mij, is dit plug en play werk?
Of werken de nieuwe stoelen niet als ik ze op de bekabeling van de oude aansluit??? Het zijn gewoon de zelfde soort stoelen.
dus ik denk persoonlijk van wel maar wil toch liever zekerheid voordat ik de oude eruit haal.
mvg Porro
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
bmw 330ci memory stoelen
Moderator: Moderator Team
Re: bmw 330ci memory stoelen
jammer dat ik geen antwoord heb gehad
ik had verwacht dat dit wel een goed forum was.
het is meschien een niet al te slimme vraag maar er zijn ook mensen die niet veel verstand hebben van auto's.
en het lijkt mij dat ook voor dit soort mensen dit forum is.

het is meschien een niet al te slimme vraag maar er zijn ook mensen die niet veel verstand hebben van auto's.
en het lijkt mij dat ook voor dit soort mensen dit forum is.
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: E34 - 518I
Probeer t. Er zullen vast en zeker mensen zijn die t ook moesten proberen. of je hebt iets speciaals waar de Bimmer bezitters geen antwoord op weten 

Zeg nooit nooit, want dan heb heb je t gezegd!
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
ik heb je bericht helemaal niet gezien anders had je wel reactie gehad.
Maar andere stoelen plaatsen is idd gewoon plug & play
Maar andere stoelen plaatsen is idd gewoon plug & play
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
harstikke bedankt voor het reagere.
Ik heb het gedaan en de stoelen zitten er perfect in.
Ik heb het gedaan en de stoelen zitten er perfect in.