Ik wil tijdelijk voor één of twee weken een andere velg monteren, smaller en een andere wielmaat omdat ik de velg wil gaan bijwerken.
Is dit mogelijk of krijg ik hier problemen mee tijden het rijden?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
kan dit; 15" wielen links en 17"rechts
Moderator: Moderator Team
-
wim325i e36
-
wim325i e36
-
Robinadriaensen
- 1e Versnelling
meestal hebben ca. 14 to 18 "de zelfde omtrek omdat de hoeveelheid rubber meer of minder wordt.
ga je veel groter dan wordt de band ook groter natuurlijk.
je ziet vaak genoeg auto's rijden met 3 velgen en 1 wieldop omdat de velg kapot is oid.
dus omdat je je velg laat repareren en ze dan dus maar 2 weken oid kwijt bent moet het wel te doen zijn.
als je merkt dat het toch voor geen meter rijd, kun je altijd nog even 2 wielen omwisselen en dan dus met voor 15 en achter 17 of anderzom te rijden
ga je veel groter dan wordt de band ook groter natuurlijk.
je ziet vaak genoeg auto's rijden met 3 velgen en 1 wieldop omdat de velg kapot is oid.
dus omdat je je velg laat repareren en ze dan dus maar 2 weken oid kwijt bent moet het wel te doen zijn.
als je merkt dat het toch voor geen meter rijd, kun je altijd nog even 2 wielen omwisselen en dan dus met voor 15 en achter 17 of anderzom te rijden
Groeten Robin
[ external image ]
Stel je even voor: Mijn eerste BMW, E36 sedan
Eerste project: Robin's E36 Sedan Project
Audio Showcase: BMW Project Primeiro
[ external image ]
Stel je even voor: Mijn eerste BMW, E36 sedan
Eerste project: Robin's E36 Sedan Project
Audio Showcase: BMW Project Primeiro